tisdag 6 november 2012

Uppfinnarna TV4


Missa för allt i världen inte "Uppfinnarna" i TV4, äntligen visar TV4 något som är värt att visa. Jag vet att många som läser den här bloggen uppskattar denna typen av program liksom jag. 

Jag vet dock inte om upplägget är bättre än "Dragon's Den", men det kanske är svårare att hitta vettiga investerare i Sverige som faktiskt har lite pengar att satsa. Känns också som att de som har pengar håller hårt i dem.

Om ni såg första avsnittet fick ni se "uppfinnaren" som ville skapa energi genom att göra av med den. Jag blir så glad av att se intellektuella människor sätta envisa människor på plats genom fakta. I det här fallet Patrik som för övrigt är helt fantastiskt. Jag har följt honom sedan han började vara med i "Boston Tea Party" som expert. Mer Patrik i tv!!

Det var allt för den här gången! Må gott och skapa problem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar